الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

فرشته ی من

1391/7/17 21:44
نویسنده : مامان
1,634 بازدید
اشتراک گذاری

 فرشته اومدی از راه        چطوره حال و احوالت

یکم تن خسته ی راهی         غباره رو پر وبالت

فرشته اومدی از دور        ببین از شوق تابیدم

می دونستم میای حالا    تورو من خواب میدیدم...

فرشته آسمون انگار   خلاصه است تو دوتا بالت

تو میگی آخرش یک شب     میان از ماه دونبالت

میان،میری نمیمونی              تو مال آسمونایی

زمین جای قشنگی نیست    برای تو که زیبایی

تو میری آره میدونم         نمیگم که بمون پیشم

ولی تا لحظه ی رفتن     یه عالم عاشقت میشم

من و بابایی وقتی خیلی دلمون میگیره این آهنگ رو به یاد تو عزیزم گوش میدیم .دوستت دارم گل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
17 مهر 91 20:51
منم عاشق این آهنگ قمیشی هستم ... خیلی قشنگه فدات شم من ..... خوبی؟؟؟ راستی===
متین مامی ایلیا
18 مهر 91 14:52
تقریبا هر روز بهتون سر میزنم، وقتی عکساش و میبینم نمیتونم باور کنم که تو این دنیا نیست..... بمیرم برای دلت که اروم نمیشه....
marjan
18 مهر 91 16:04
مامانی اگر شما ناراحت باشین الینا هم ناراحت میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انشالله به زودی یه فرشتهی ناز مهمون دلت میشه تا کمی غم دلت رو تسکین بده!!!!!!
فاطمه مامان آیلین
18 مهر 91 17:56
عزیزم چقد نازه بچمون ای خدا همیشه عکساشو میبینم دلم پر میشه و حرصم میگیره از این دنیا ای چرخ فلک، خرابی از کینه توست بیدادگری پیشه دیرینه توست وی خاک اگر سینه تو بشکافند بس گوهر قیمتی که در سینه توست
نازی مامان برسین
19 مهر 91 14:10
khaste nabashid mamane mehrabon
رادین عشق زندگی
19 مهر 91 22:55
اهنگ قشنگیه و درد دل ادم میگه عزیزم امیدوارم خوب باشی عزیزم...
مامی بهنام وملینا
21 مهر 91 12:10
سلام خانومی بطور اتفاقی به وبت سر زدم ولی از موقعی که دارم میخونم اشک امانم رو بریده آخه یه مادر میفهمه تو چی میکشی نمی دونم چی بگم فقط از خدا واست طلب صبر میکنم
الی
21 مهر 91 13:51
واااای خدای من پذیرفتنش سخته ولی به نظر من ابن وب ادامه نده اونوقت همیشه و تا اخر عمر نمیتونی باش کنار بیای هر چند سخته ولی سعی کن از ته دلم دعا میکنم خدا بت صبر بده
مامانِ رها و ماهان
21 مهر 91 15:03
فقط اینو بگم تمام دلنوشته هاتو خوندم ؛ گریه کردم! خدا بهت صبر بده خواهری
مامان ساینا
21 مهر 91 22:18
سلام عزیزم. خیلی شعر قشنگیه. خیلی. دلم برات تنگ شده. انشاله خوب باشی همیشه. توکل کن. اون همیشه به گوشه. می شنوه حتی اگه تو دلمون باشه.
مامان مهبد كوچولو
22 مهر 91 11:10
آهنگ بسيار زيبايي من هم خيلي دوستش دارم . منو از حال خودت بي خبر نزار دوست گلم . ما رو از ياد بردي ؟؟؟؟
متین مامی ایلیا
22 مهر 91 15:02
سلام عزیزم خیلی لطف کردی که به وبم او مدی و نظر گذاشتی. این کمترین کاریه که من به نوبه خودم میتونم انجام بدم با اینکه میدونم درد دلت و کم نمیکنه ولی دلم میخواد بدونی و باور کنی که تنها نیستی و همه اونایی که میان اینجا از ته دل دوست دارن و ارزوی بهترینارو برات دارن و امیدوارم سعی کنی که خوب بشی باور کن با اینکه ندیدمت خیلی دوست دارم
سودابه
23 مهر 91 10:55
سلام قربونت برم ناراحت نباش همیشه همه چیز اونطور که ما می خوایم نیست. ببین پنج انگشت دستمونهم با هم برابر نیستن .می شه به خاطر وجود نداشتن شرایط مطلوب طبعمون از دنیا برید؟یابهتر شرایط رو قابل هضم کرد.عزیز دلم .دختر نازنینم جنس سنگ خیلی سخته مگه نه؟اما همین سنگ وقتی بطور مداوم روش آب بریزه تغییر شکل میده .تو هم این سنگهای سد راه شادیت رو با قطره قطره های محبت تغییر شکل بده
مامانی چشم به راه
24 مهر 91 18:57
خدا عوضش وبهت میده گل نازم به شرطی که استرس نداشته باشی
مامان محمد و ساقی
25 مهر 91 14:16
الهام مامان امير علي و امير حسين
29 مهر 91 12:59
اشكهايم چشمه اي خواهد شد تا قلب بزرگت در آن شناور شود و از سنگيني مرگ اليناي عزيز بكاهد. با تو همدردم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
30 مهر 91 15:28
میشه بگی این آهنگی که تو وب گذاشتی اسمش چیه و از کی تا من دانلود کنم