الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

خواب

1391/7/12 11:02
نویسنده : مامان
1,998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ،سلام عشقم ،خوش اومدی به خوابم ؛از این قشنگ تر نمیشد ؛مثل قصه ها از اون بالا پرهای قشنگتو باز کردی و پرزدی اومدی تو بغلم ؛چقدر نورانی و زیبا بودی ؛چقدر میخندیدی و مامان مامان میگفتی؛کاش هیچ وقت از خواب بیدار نمیشدم ...

چقدر خوشحالم که تونستم تمام وجودتو غرق بوسه کنم ،چقدر شیرین بود ؛دیدم که با نور اومدی ؛دیدم که آسمون تیره چطور نورانی شد ؛همه چی رو خوب یادمه ؛شب بود ؛سر خاکت بودم؛با صدای بلند خدا خدا میکردم و یهو خدا التماسمو اجابت کرد ؛اومدی عزیزم ؛اومدی و من داشتم دیوونه میشدم ؛فقط برام میخندیدی،دونبال زخمات میگشتم اما سالم سالم بودی؛سالم و زیبا؛میدونستم باید برگردی پیش خدا اما خدا گفت نمیبرمش؛تو فقط میخندیدی ؛نمیدونی چه احساسی داشتم...

ازت ممنونم خدا ؛ازت ممنونم فرشته ی من ؛قشنگ ترین خواب دنیا رو دیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 مهر 91 11:14
عزیزم خوشحالم که خواب فرشته تو دیدی . تعبیرمن اینه که خدا یه فرشته برات میفرسته به زودی که پیشت بمونه و مونست شه . الهی آمین
نایسل
12 مهر 91 12:00
خیلی خیلی خوشحال شدم دلت آروم شد عزیزمممممممم
مامان مهبد كوچولو
12 مهر 91 12:39
salam azizam . pas didi k elina jash khobe va pishe fereshte hast va faghat mikhande . ina hamash ye payame k elina dar ghalebe ye khab behet dade . azizam b khatere khabet khosh hal bash .
.::مادرخانومی::.
12 مهر 91 20:10
فاطمه مامان آیلین
13 مهر 91 3:28
از خوشحالی اشکم در اومد ..چقدر خوب ایشالا که خوابت به زودی و به خوبی تعبیر بشه و خدا یه فرشته خوشگل نورانی بهت هدیه کنه . خیلی خوشحال شدم این پستتو خوندم
مامان ساینا
13 مهر 91 9:27
ممنونیم خدا جونم. تو بزرگی خیلی بزرگ با تو یاد گرفتم که در این دنیا غیر ممکنی وجود نداره. یاد گرفتم به هیچ کس و هیچ چیز تکیه نکنم جز تو یاد گرفتم نفس کشیدن بدون یاد تو معنایی نداره. ممنون خدا جونم. ممنون فرشته کوچولو. ممنون الینا جون
nafise
13 مهر 91 11:33
سلام ماماني جوووووووون عزيز ايشالاهميشه خوشحال باشي وان خوشحاليت 100برابربشه
marjan
13 مهر 91 11:56
تمام تنم لرزید الهی به حق دل شکسته ی خانم زینب به زودی دلت شاد بشه
marjan
13 مهر 91 12:21
از زبان ِخداوند.... منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید ترا در بیکران دنیای تنهایان رهایت من نخواهم کرد رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟ تو راه بندگی طی کن عزیزا من خدایی خوب میدانم تو دعوت کن مرا با خود به اشکی .یا خدایی میهمانم کن که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم طلب کن خالق خود را.بجو مارا تو خواهی یافت که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که وصل عاشق و معشوق هم،آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد تویی زیباتر از خورشید زیبایم.تویی والاترین مهمان دنیایم. که دنیا بی تو چیزی چون تو را کم داشت وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم مگر آیا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی.ببینم من تورا از درگهم راندم؟ که میترساندت از من؟رها کن آن خدای دور آن نامهربان معبود.آن مخلوق خود را این منم پروردگار مهربانت.خالقت.اینک صدایم کن مرا.با قطره اشکی به پیش آور دو دست خالی خودرا. با زبان بسته ات کاری ندارم لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم غریب این زمین خاکی ام.آیا عزیزم حاجتی داری؟ بگو جز من کس دیگر نمیفهمد. به نجوایی صدایم کن.بدان آغوش من باز است قسم بر عاشقان پاک با ایمان قسم بر اسبهای خسته در میدان تو را در بهترین اوقات آوردم قسم بر عصر روشن ، تکیه کن بر من قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد برای درک آغوشم , شروع کن , یک قدم با تو تمام گامهای مانده اش با من تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید ترا در بیکران دنیای تنهایان.رهایت من نخواهم کرد
ضحی
14 مهر 91 10:12
سلام عزیزم این خواب خبر اومدن یه فرشته نازنین را میده این یک بشارته بهتون تبریک میگم
سارا
16 مهر 91 1:25
عزیزمممممممممممممممم منم بابامو 2 ماهه از دست دادم به الینا جون بگو از خدا بخواد بابای منم به خوابم بیاد دیگه نمی تونم تحمل کنم خیلی برام این روزا سخت میگذره من مامانم تو 7 سالگی از دست دادم حالا بابامو تو 24 سالگی جای من بودی چیکار میکردی خدا رو شکر کن که خانوادت روداری
مامان مهبد كوچولو
16 مهر 91 12:26
سلام عزيزم . خوابت تعبير شد منو بي خبر نزاري ها . منتظرم .
مامان محمد و ساقی
16 مهر 91 18:19
سلام عزیزم. چه خواب زیبایی دیدی.میدونی که خوابها یه علامت هستند.واین خواب زیبا علامت خوبی برات داره عزیزم. امیدوارم دفعه بعد که میام وبت باز هم خوشحالت ببینم. برات آرزوی بهترین ها رو دارم.ومن یقین دارم تو مادر بهترین فرشته های خدا میشی چون لایق هستی و خدا داره می بینتت.
سودابه
18 مهر 91 14:09
سلام عزیزم. اومدم بگم لطفابرای عروسم دعا کنید
مامان هانا
19 مهر 91 11:36
سلام عزيزم ان شالله به زودي خدا بهت يه ني ني ناز بده و دلتون شاد يشه با اجازه من وبلاگ شما رو لينك كردم
تینا
19 مهر 91 22:56
خوشحالم که به ارزوت رسیدی ان شالله به زودی خدا یه فرشته نازنازی برات میفرسته که برای همیشه مونست باشه
الهام
21 مهر 91 14:42
عزيزم خيلى برات خوشحالم كه به خواب اليناى نازنينم رو ديدى
مامان وندا
23 مهر 91 2:23
وای عزیزم خیلی خوشحال شدم که خواب فرشته ی نازتو دیدی، امیدوارم و برات دعا میکنم که این شادی تکرار بشه و خدای بزرگ هم با یه فرشته ی ناز دیگه خوشحالیتو کامل کنه
عسل
27 مهر 91 19:30
دارم میمیرم از گریه...به جون عزیزترین کسم راست می گم.... اینقدر براس شما و الینا دعا کردم و می کنم عزیزم....
نسرین مامان بردیا
28 مهر 91 1:26
خوشحالم که الینا جون اومد به خوابت... نمیدونم چی بگم... گریه نمیذاره... خدا صبرت بده...
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
30 مهر 91 15:35
مامان مهربون دعا کن فرشته نازم به خواب منم بیاد ...دلم براش لک زده
مامان علیرضا
21 آبان 91 1:20
عزیییییییییییییییییییییزم قربون دلتنگیت برم