الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

دلم تنگته...

1391/7/25 17:24
نویسنده : مامان
2,691 بازدید
اشتراک گذاری

با حس عجیبی ،با حال غریبی  دلم تنگته...                       

تو جایی که هیچکی واسه هیچکی نیست وهمه دل پریشن

دلم تنگه تنگه واسه خاطراتت که کهنه نمیشن

دلم تنگه تنگه برای یه لحظه کنار تو بودن

یه شب شدهزار شب که خاموش و خوابن چراغای روشن

من دل شکسته ،با این فکر خسته دلم تنگته

با چشمای نمناک ،تر و ابری و پاک دلم تنگته

.......مثه این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته........

یه شب شدهزار شب که دل غنچه ی ما قرار بوده واشه

تو نیستی که دنیا،به سازم نرقصه به کامم نباشه

چقدر منتظرشم که شاید از این عشق سراغی بگیری

کجا، کی، کدوم روز منو با تمام دلت میپذیری

                                             من دل شکسته دلم تنگته...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
25 مهر 91 20:13
بمیرم برات

نایسل
25 مهر 91 20:13
به الهه مون گفتم واست دعا کنه داره میره کربلا
مامان محمد و ساقی
25 مهر 91 20:42
فدای دل تنگت عزیزم
مامان محمد و ساقی
25 مهر 91 21:35
وظیفمو انجام میدم عزیزم.همیشه بهت سر میزنم تا روزی که تو رو شاد ببینم.
ناشناس
25 مهر 91 23:34
تو چطوری طاقت میارییییییییی؟ من با دیدن این عکس هااا مردمممممممممم بمیرم برای دلتتتتتتتتت بمیرمممم
مامان کوروش
26 مهر 91 8:33
عزیم انشا... به زودی دوباره حس مادر بودن رو تجربه می کنی
نایسل
26 مهر 91 14:42
درست میشه من دلم خیلی روشنه
مامان وندا
26 مهر 91 18:36
بمیرم برای دل تنگت......خدایا به حق فاطمه ی زهرا(س) که بچه شونو از دست دادن دل مامان الینارو شاد کن
marjan
26 مهر 91 22:23
چندروز پیش رفته بودم "قم"خیلی یادتون بودم!!!!!!!!!
نایسل
26 مهر 91 23:05
قربونت برمممممممممممم بیا نیشابور یکی دوروز مهمون خودم باش کلی بهت روحیه میدمممممم پاشو بیا عشقممممم
marjan
27 مهر 91 18:57
مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ... از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه ها هدیه می دهم همه می دانند که دوری از تو روحم را می آزارد تو خود پروانه ها را به من سپردی که میهمان لحظه های بی کسی ام باشند
عسل
27 مهر 91 19:33
ازتون خواهش می کنم نوشته هایی که من برای الینا جون می گم و تو وبلاگتون بزارین تا بدونم منو در غمتون شریک دونستین.... البته اگه ناراحت نمیشی؟
نایسل
28 مهر 91 2:47
سلام گلمممم میدونی چی شده فکر کن فقططططططط امروز خواب میمیدممم بهم اس دادی نی نی داریییییییی فکرکننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان نفس
28 مهر 91 17:24
مامانش بیا ویه کار بزرگ کن...بیا این وبلاگو تعطیل کن به خدا الینا هم راضی نیست مامانش اینقده غضه بخوره.بیا شاد باش بیا دوباره زندگی کن.
مامان مهبد كوچولو
30 مهر 91 7:36
قربون دل تنگت عزيزم .
مریم (مامان آرینا)
6 آبان 91 2:41
همیشه برایت دعا میکنم عزیزم