الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

نظرات (10)

فسقلی مامان وبابا
17 آبان 91 14:22
سلام کجایی چرا جواب نمیدی ؟چرا انلاین نیستی دلم واسه ت تنگ شده تورو خدا اینقدر خود خوری نکن مگه نمی خوای دوباره مامان بشی مگه نمی خوای الینا دوباره بیاد تو بغلت عشقم خواهرم اگر اینها رو می خوای باید بجنگی اصلا برو یک وب دیگه درست کن این باشه برو تواون از منتظر بودنت واسه یک نی نی دیگه بگو
مامان آرشين
17 آبان 91 15:17
منتظر رسيدن به آرامشت هستم مامان مهربون و صبور...
مامان محمد و ساقی
17 آبان 91 18:26
خصوصی لطفا"
مامان محمد و ساقی
17 آبان 91 20:25
خصوصی گلم
مامانی چشم به راه
17 آبان 91 21:05
نمیدونم چی برات بنویسم که آروم بشی چون اگه بلد بودم خودمو آروم میکردم فقط آرزو میکنم که انشالله هر چه زودتر روزی برسه که وقتی وارد وبلاگت میشم تو پستت بخونم که بالاخره انتظارم سر اومد ودوباره اومدی توی دلم مراقب خودت باش عزیزم
مامانی چشم به راه
17 آبان 91 21:11
عزیزم واسه انتظارمون واسه نی نی یه صف تووبم درست کردم که تواولین نفری...دوستت دارم
مامان ساینا
17 آبان 91 22:57
امشب خیلی به فکرت بودم. داشتم لباسهای ساینا رو بو می کردم یادت افتادم و یه لحظه پشتم لرزید. یه بغضی گلوم رو گرفت. از ته قلبم برات دعا کردم. انشاله خدا خودش به زودی زود حاجتت رو می ده. من مطمئنم. قوی باش
مامان یلدا و سروش
18 آبان 91 1:24
عزیزم. شاید باور نکنی هر وقت میام به وبت سر بزنم اشکان در میاد. عزیزکم به خدا پناه ببر. مطمئن باش خدا به زودی زود جواب پاک بودن دل مهربونت رو میده. فقط امید داشته باش . همین.
مهی
18 آبان 91 12:51
سلام مامان مهربون قربون اشکات برم انقدر خودتو اذیت نکن ان شا الله خدا بهت کمک میکنه و یه عزیز دیگه بهت هدیه میکنه. چشام پف کرد انقدر اشک ریختم تروخدا وبتو عوض کن اینجوری افسرده میشی.
سپهری
20 آبان 91 17:43
عزیزم اینکار ها رو میکنی الینا ناراحت میشه مطمئن باش