الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

خسته تر از همیشه ام

1391/7/4 0:01
نویسنده : مامان
2,526 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه ناز من خسته شدم از این همه دلتنگی،چی میشد اگه تو مث تمام بچه ها پیش مامان میموندی.من که همیشه شکر گذار خدا بودم،من که همیشه و هر لحظه قدر تو رو میدونستم ،پس چی شد...

خدایا من چی بودم ،من چی داشتم که برای این روزای سخت انتخابم کردی؛نگفتی کم میارم،ندیدی بندت چقدر عاجز و بیچارست،خدایا چقدر صبر کنم ،دارم تموم میشم از بس دلتنگم،خدایا دخترمو میخوام،خدایا التماست میکنم ؛خدایا خسته ام بریدم؛خدایا تاوان تمام گناهامو یجا پس دادم ،مگه تو رئوف نیستی؛پس چرا این همه غصه رو دلمه خدا ...

میگن ناشکری نکن ،من کی ناشکرت بودم ؟ دخترمو ازت میخوام این ناشکریه ؟مگه نه اینکه باید ازت بخوایم تا لطف و رحمتت رو شامل حال ما کنی؟روزی که دخترمو میبردی التماست کردم ،از اون روز؛ شبی نیست که عاجزانه دخترمو ازت نخوام،چرا صدامو نمیشنوی ؟ چقدر میخوای این بنده گناه کار و کم تحمل رو در انتظار بزاری ،خدایا خسته ام ...

 

این دختر ناز داره با مامانش حرف میزنه،قیافشو ببین،چقدرم خوشگل نگاه میکنه....

چقدر دلم میخواد ببوسمت،چقدر دلم میخواد بوت کنم،کاش بودیو کلی با هم حرف میزدیم،کاش بودی و هیچ وقت از نگاه عاشقت محروم نمیشدم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 مهر 91 13:27
به خدا گفت: خداوندا عزیزترین بندگانت چه کسانی هستند؟؟ خداوند فرمود: آنان که می توانند تلافی کنند... اما به خاطر من ، می بخشند! عزیزم تو برای خداعزیزی . جزتحمل وگذشت نمیشه کاری کرد تا روزهای قشنگ و نو برسن
مامان تنها
5 مهر 91 1:54
خصوصی دارین
نسرین مامان بردیا
5 مهر 91 2:09
خدای مهربون... مامان الینا جون رو در یاب... کمکش کن... بهش صبر بده... دامنش رو سبز کن... با یه فرشته ی دوست داشتنی... خدایا... کمکش کن...
مامان محیا
5 مهر 91 18:42
دوست خوبم برات از خدا بهترینها رو میخوام "میگویند اخر هرچیزی خوب است اگر خوب نشد بدان هنوز اخرش نشده" صبور باش گلم حق داری خیلی سخته اما.....هرگز درباره چیزی نگو ان را از دست داده ام فقط بگو ان را پس داده ام
مامان ساینا
5 مهر 91 21:47
سلام برگ گلم. چشمای نازشو ببین. خوبی عزیزم؟ بازم مامانو تنها گذاشتی و چند وقتیه پیشش نمی یای. می دونی مامانی دلش برات تنگ می شه. به خدا جون گفتی یه فرشته دیگه شکل خودت بیاد پیش مامانی؟ می دونم که گفتی. می دونم خدا جونم به فرشته نازش نه نمی گه. اما خوب باید زمانش برسه. می دونم به زودی زود وقتش می رسه. الینا جونم روی ماهتو می بوسم گلم.
مامان وندا
6 مهر 91 1:43
سلام عزیزم خوبید.....میدونم خوب نیستید.....از خدا میخوام آروم بشید و تحمل زیادی بهتون بده هر موقع میام بهتون سر میزنم دعا میکنم آرومتر شده باشید اما باز اشک خودم سرازیر میشه....میدونم که رنج زیادی رو تحمل میکنید....اما یه کم صبور باشید....ایشالا خداوند دوباره الینارو در قالب یه عروسک دیگه بهتون هدیه کنه.....اما عزیزم با این روحیه که نمیشه آماده ی یه هدیه ی ارزشمند بود......خودتونو برای اون هدیه آماده کنید خاله ی منم مثل شما بعد از یه عمر انتظار دختر دار شد و بعد 4 ماه اونو از دست داد....اما الان خدا یه فرشته بهش داده امیدتون به خدا باشه و به خودتون کمک کنید با این آزمایش کنار بیاید .....میدونم سخته اما زندگی جریان داره و شما هم باید برای ورود یه عزیز ناز مثل الینای عزیز آماده بشین امیدوارم کمی آروم شده باشید دوست عزیزم...امیدوارم دفعه ی بعد که بهتون سر میزنم روحیه ی بهتری داشته باشین به خدا میسپارمتون
marjan
6 مهر 91 22:25
به قول آهنگ وبلاگتون "چیزی نمیتونم بگم"!یه وقتایی هیچ چیزی آدمو آروم نمیکنه،هیچ چیز! تئ پستای قبل که عکسای الینا رو میدیدم واقعا نمیدونستم چی بگم؟خیلی دختر نازیه!خیلی زیاد!معلومه با رفتنش دلم ادم اتیش میگیره! الینا یه فرشته س که قراره روز قیامت بشه شفیع مامان باباش! خیلی اینجا میام اهنگ اینجارو خیلی دوس دارم!مخصوصا امشب که دلم بدجوری غم داره! خوشحال میشم شمام پیش من بیاین
marjan
6 مهر 91 22:34
انسانها يک به يک در خاک رفتند / يکي شاد و يکي غمناک رفتند چون بايد رفت از اين خاک / خوشا آنان که مثل گل پاک رفتند
سودابه
6 مهر 91 23:50
سلام مامان جون خوبی دختر گلم. اگه تونستی یه خبر از حال خودت به من بده .کارمن و عروسام شده دعا برای آرامش دل تو عزیزم
الهه مامان روشا جون
7 مهر 91 12:14
خدایا خسته ام.خدایادستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن
الهه مامان روشا جون
7 مهر 91 12:16
خدایا خسته ام من نمی دانم چه می خواهم خدایا به دنبال چه می گردم شب و روز چه می جوید نگاه خسته ی من چرا فسرده است این قلب پر سوز ز جمع آشنایان می گریزم به کنجی می خزم آرام و خاموش نگاهم غوطه ور در تیرگی ها به بیمار دل خود می دهم گوش
nafise
7 مهر 91 16:41
سلام ماماني جون عزيزومهربون من ي ختر16ساله هستم هنوزهس مادربودنوتجربه نكردم ولي واقعاازته دلم ناراحت شدم وگريه كردم خداايشلاي ني ني كوچولويه نازوخوشگل بهت هديه بده وصبر
مامان مهبد كوچولو
9 مهر 91 8:09
سلام عزيزم . دوست مهربون و صبورم باز هم صبر داشته باش مطمئن باش كه خدا گر ز حكمت ببندد دري به رحمت گشايد در ديگري .... مطمئن باش اگه آرامش رو به روحت برگردوني خدا يه فرشته ي ناز ديگه بهت مي بخشه . صبوري كن .... دوستت دارم .
سما
10 مهر 91 14:14
خدا گفته من بنده هامو دوست دارم و بهترين بنده هامو در سختي ميبرم.پس بدونيد از اين رو در سختي اند كه عزيز من اند.تو عزيز خدايي .چه سعادتي والاتر از اين؟دخترت بهترين جاست.بهشت رو خدا براش انتخاب كرد.دنيا تو يه چشم بهم زدن ميگذره.يه روزي ميرسه كه خدا دستت رو تو دست الينا ميزاره و شما تو بهشت ميدويد............
marjan
10 مهر 91 19:34
مامانی اگر نظر قبلی خصوصی نبود تاییدش نکن!!!!!! یه نظرخصوصی داری!
ناهيدمامان فاطمه گلي
11 مهر 91 0:06
سلام قربون دل غم زدت بشم عزيزم ميدونم چقدر هواي دلت ابريه ولي فراموش نكن بعدش كه بارون باريد رنگين كمان رنگهاشو بهت هديه ميده اونوقت ميشي خوشبخت ترين مامان دنيا مي دونم خدادعاي دوستان رو درحق شماناديده نمي گيره بازهم ازخداطلب صبربرايتان آرزومندم به اميدفردايي روشن براي شما خواهرعزيزم دوستت دارم  
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 9:59
عزيزم خدا بهت صبر بده و باز فرشته اي ديگه نصيبت كنه
مامان محمد صادق(زهرا)
13 مهر 91 11:35
سلام عزیزم... قربون دل غصه دارت بشم من! می دونم خیلی سخته و نمیشه بگی آروم باش! ولی این و بدون که خدا خیییلی خیلی دوست داشته و خواسته که بالا ببرتت....بالای بالا... نزدیک خودش ... تا همه ی خوبیارو حس کنی! فقط باید صبر کنی! غصه بخور....گریه کن....دلتنگی کن...ولی جزع و فزع نکن! من و ببین به کی دارم می گم....؟ نوشته ات و خوندم.... تکی..... صبوری.... شاکری.... به خدا خودش می دونست کی و واسه ارتقائ انتخاب کنه! تا میتونی با خدا درد دل کن... ازش بخواه آرومت کنه!همش بخواه...بخواه....بخواه... این روزای سخت می گذرن ولی درد کم نمیشه...می دونم... ولی کم کم قبولش می کنیم!!! ان شاللا خدا الینای خوشگلت و توو یه جسم دیگه بهت هدیه کنه! تا زندگیتون دوباره رنگ و بوی شادی بگیره! ****الهی آمین*** نمی دونم چجوری همدردیه خودم و ابراز کنم! ولی آرزوی آرامش واست دارم... الینای نازت الان داره جلو در خونه ی بهشتت و واست آب و جارو می کنه تا زمانی که به هم برسین!!!
نسیم
16 مهر 91 9:46
سلام عزیزم. بارها به وبلاگت سرزدم ولی نتونستم واست پیامی بذارم،اشکام بی اختیار سرازیر میشه... میدونم کلماتی مثل صبوری و تحمل و ... واست خیلی خیلی کلیشه ای شده. به حق مجاورت امام رضا از خدا میخوام با دادن یک هدیه ی آسمونی شادیو به زندگیت برگردونه.