الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

درد دل

1391/4/14 12:16
نویسنده : مامان
2,211 بازدید
اشتراک گذاری

با تو می مانم عزیزم؛ بی آنکه دغدغه های فردا را داشته باشم زیرا می دانم فردا ، بیشتر از دیروز و امروز دوستت خواهم داشت ...

تو این روزای سخت بی الینا تو بهترین همراهم شدی،اگه گونه هام خیس اشک بود پاکشون کردی،اگه دلم پرازغصه بود صبوری کردی،بهم امید دادی وهیچ وقت ازناامیدی من حوصلت سرنرفت.اگه تو نبودی من نابود میشدم.از خدای خوبم می خوام هیچ وقت بدون تو نباشم؛توبهترین آرامش منی ؛دوستت دارم همسرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ساینا
14 تیر 91 12:46
امیدوارم همیشه کنار هم باشید. خدا رو شکر می کنم که بهتری و خدا رو شکر که همسری به این خوبی داری. اونهم به تو و دلگرمی هات نیاز داره. روزهای روشن آینده در انتظار توست.
فاطمه (مامان آیلین)
14 تیر 91 15:03
خدا رو شکر که همسر به این خوبی داری همین میتونه مایه تسکین دل پردردت باشه . ایشالا کنار هم بهترین لحظات رو داشته باشین .
رادین عشق زندگی
14 تیر 91 15:27
امیدوارم همیشه کنار هم باشید و روز به روز بهتر شی
مامان فاطمه حسنا
14 تیر 91 21:35
سلام. هر وقت که میام و عکسای الینا کوچولو رو می بینم، می گم خدایا این دختر چقدر نازه، اصلاً به هفت ماهه نمی مونه. خدا بهتون صبر بده و یه گل دختر إن شاء الله ... صمیمانه تو این شب عزیز از خدا می خوام سلامتی، شادی و با هم بودن همیشگیتون رو. ضمناً ... من هم با مامان ساینا موافقم ... و توسط مامان ساینا با وبلاگ شما آشنا شدم و ازش از این بابت ممنونم.
مامان مارال فرفری
15 تیر 91 2:41
خیلی خوش حالم که همسر به این مهربونی داری که میتونی بهش تکیه کنی
مامان مهبد كوچولو
17 تیر 91 14:47
به اميد اينكه در كنار هم شاد و خرم زندگي كنيد و مطمئنا ً باباي الينا هم غم داره . تو بهتر شو كه بتوني به همسري هم كمي اميد به زندگي بدي .
سمیرا
20 تیر 91 9:57
سختی تاوان انسان بودن است...امیدوارم از این امتحان الهی سربلند بیرون بیای عزیزم...تصمیم بگیر به زندگی بر گردی...میدونم خیلی خیلی سخته اما همسرتون هم به مهر و محبت و دلگرمی های شما نیاز داره...همیشه و همیشه بیادتونم و برای آرامشتون دعا میکنم
زينب
9 مرداد 91 23:38
عزيز دلم خيلي براي فرشته كوچولوت و بيشتر براي خودت ناراحت شدم اميدوار خداوند به حق اين ماه عزيز بهترين ها را به تو و همسرت بده انشاالله دلتون سرشار از شادي و عشق باشه نمي دونم براي آرامشت چي بنويسم ولي براتون دعا مي كنم
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 0:07
واقعا گریه ام گرفت دو روز دارم از غم این بچه های زلزله گریه میکنم تازه آروم شده بودم که اینجا رو باز کردم و عکس سنگ قبر و دیدم تصورشم خ سخته متاسفم روحش شاد عزیزم خدا بزرگه دلتم بزرگ کن
افسانه
26 مرداد 91 14:04
وااااااااااااااااااااااای خدا بهتون صبر بده الهی بمیرم من جیگرم سوخت خانومی
الهام
26 مرداد 91 14:18
سلام عزیزم بخدا از اول که شروع به خوندن کردم فقط دارم گریه میکنم بخدا نمیدونم چی باید بهت بگم فقط اینکه امیدوارم خدا همه دلتنگیهاتو ازت بگیره و همسرتو برا همیشه برات نگهداره


ممنون الهام جان