الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

لحظه های بی کسی

1391/7/29 11:04
نویسنده : مامان
1,985 بازدید
اشتراک گذاری

مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد
مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم
مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ...
از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه ها هدیه می دهم
همه می دانند که دوری از تو روحم را می آزارد
تو خود پروانه ها را به من سپردی که میهمان لحظه های بی کسی ام باشند...



 

به تو عادت کرده بودم 
اي به من نزديک تر از من 
اي حضورم از تو تازه 
اي نگاهم از تو روشن 
به تو عادت کرده بودم 
مثل گلبرگي به شبنم 
مثل عاشقي به غربت 
مثل مجروحي به مرهم 
لحظه در لحظه عذابه 
لحظه هاي من بي تو 
تجربه کردن مرگه 
زندگي کردن بي تو
....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

لیلا
29 مهر 91 11:00
خیلی سخته ولی تو زنده ای و آدم زنده باید زندگی کنه. خودت رو بذار جای کسایی که در سنسن بالاتری نی نی از دست دادن.و یا... فکری کن که تغییری در زندگی ایجاد کنی. امیدوارم روزهای خیلی خوبی پیش رو داشته باشی
الهام مامان امير علي و امير حسين
29 مهر 91 12:57
با شما همدردم
نسیم
29 مهر 91 18:02
جیگر آدم میسوزه، خدا خودش بهت آرامش بده...
مامانی درسا
30 مهر 91 7:29
سلام دوست گلم شاید بیش از ده بار بعد از برگشتن دوباره ام بهت سر زدم اما نمیدونم چرا وب شما و بعضی از دوستان جای نظر نداشت .... و نمیتونستم نظر بذارم ..... عزیز دلم همین که اینقده قوی هستی که میای و مینویسی جای شکرش هزاران بار باقیه ..... خوشحالم که هر چه تو وجودت هست رو به قلم میاری خیلی بهت کمک میکنه دوست عزیزم .....
مامان مهبد كوچولو
30 مهر 91 7:42
عزيز دلم داري خودت رو نابود ميكني . تو رو خدا به خودت ، به زندگيت كمك كن . نزار غم همه گوشه هاي خونتون بشينه . نزار غم جا خوش كنه و هيچ وقت از زندگيت بيرون نره ، نزار كه روحت خسته بشه كه براي داشتن يه ني ني ديگه بايد ذهني پر انرژي و روحي آروم داشته باشي ، تو رو خدا به خودت كمك كن . همه ي ما تو غمت شريكيم بزار با شاد بودن تو اين همه آدم غمگين هم شاد بشن ، به خدا مشتاقانه منتظر خبر ني ني دار شدنت هستم . ميدونم كه نبودن الينا غمي هست كه تا ابد در ذهنت ميمونه ولي اينكه بدوني الينا پاك و معصوم رفته پيش فرشته ها ميتونه تسلي بخش غمت باشه .قربون دل بي تابت بشم ، آروم باش ، آروم .
مامان مهبد كوچولو
30 مهر 91 12:16
خصوصي داري گلم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
30 مهر 91 15:12
سلام ... انشالله که خوب باشی ... چند ماه پیش وقتی دخترت تازه فرشته شده بود به وبلاگت سر زدم ... اون وقتها 4 ماه باردار بودم لحظه لحظه با نوشته هات گریه کردم ... خیلی برات دعا می کردم ... برای صبرت ...برای اینکه خدا بچه های سالم و صالح بهت بده ... اما دوست خوبم لحظه ای به این فکر نمی کردم که شاید من هم داغدار پسرم بشم ... داغی که با گذر 40 روز هنوز شعله وره ب میکنه ... من 1 سال و 9 ماه انتظار کشیدم و حقم از این انتظار فقط 5 دقیقه دیدن پسرم اون هم از پشت یه دیوار شیشه ای بود ... وقتی امید داشتم که خوب میشه اون فرشته شد ... حالا من موندم و حسرت... من موندم و یه خونه و یه اتاق خالی و یه سینه پر شیر... برات آرزوی صبر میکنم ... تو هم برام دعا کن ...لینکت میکنم به امید خبرهای خوب از طرفت
marjan
30 مهر 91 18:39
این همون متنیه که من براتون گذاشتم؟؟؟؟نه؟؟؟؟


آره عزیزم .خیلی قشنگ بود ممنون
مامان ساینا
30 مهر 91 22:30
داغ رفتنت سخته. انگاری همین دیروز بود اومدم و دیدم و اشک ریختم . الان روزها تند تند پشت سر هم می یان و می رن. روزی نیست که به فکرت نباشم. روزی نیست که بهت سر نزنم. انگاری چشمات با من حرف می زنن. می یام و بارها و بارها عکسات رو می بینم. برمی گردی من می دونم. خدا خیلی بزرگه. خیلی
مامان محمد و ساقی
30 مهر 91 23:07
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 12:31
سلام عزیزم... مرسی از اینکه به من هم سر زدی... الهی برای دلت بمیرم ... میدونم سخته خودمم کشیدم و الان 41 روزه دارم آب میشم... اما چه میشه کرد ...جز صبر ... خانمی چرا برای بارداری اقدام نمی کنی ... من یقین دارم خدا چنان جواب این صبرتو بده بهت انشالله ... تورو خدا آروم باش ... میدونم سخته ...اما به دون فقط این مصبیت به شما وارد نشده مثل شما خیلی هستن ...یکیش منم ... هروقت دلتگرفت بیا با هم حرف بزنیم ... من تو نی نی گپ با اجازه اددت میکنم
پامانی چشم به راه
1 آبان 91 15:39
فربونت بدبرم که هروقتن دلت واسه بغل گرفتنش تنگ میشه اینجوری با دل تنگت میای مینویسی که دل سنگ واست اب میشه 
خانوم کوچیک
1 آذر 91 13:48
عزیزم خیلی ناراحتم اشکام داره میریزه الهی بمیرم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت قربونت برم من الهی فدات شم با این مصیبتت