الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

نظرات (20)

❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 0:04
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان محمد و ساقی
26 مرداد 91 1:13
ایشا... دوباره خدا یه فرشته مثل الینای عزیز بهت هدیه میده


ان شاا... ،مرسی عزیزم
نسرین مامان بردیا
26 مرداد 91 1:58
ما از حکمت خدا سر در نمیاریم... خیلی سخته... حتی تصورش هم مشکله.... به هر حال از خدا براتون آرزوی بهترینها رو دارم... به همراه صبوری... منتظر خبر خوش بارداری تون هستسم... به امید خدا...
مامانی درسا
26 مرداد 91 3:12
فرشته کوچولوی پر کشیده یه کاری کن نمیدونم چطوری ولی میدونم که میتونی .... چون شما آسمونی هستی و ما ...... گلم یه کاری کن دل مامان اینقده واست پر نکشه ...... یه کاری کن مامان یه کم آروم بگیره ..... عزیز من مامان زندگی میخواد کمکش کن ....
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 مرداد 91 3:13
فرشته دوست داشتنی و ناز
مامانی صبورباش خداچشمش بهته و یقین داشته باش باشادیهای بزرگ جبران میکنه برات
مرسی عزیزم

مهربان
26 مرداد 91 6:38
عزیزم شما نمیخوای از افسردگی دربیای؟؟ باید قوی باشی و به اینده روشنت در کنار همسرت فکر کنی
مامانی چشم به راه
26 مرداد 91 8:46
ای جوونم ....فرشته کوچولوی ناز..الهی قربونت برم....خدا به دا دل مادرت برسه ناناسم..
مامان ساینا
26 مرداد 91 12:01
وای خدا. چقده این عکسش نازه. چقده خوشگله. چه چشمای قشنگی. منم دوستت دارم عزیزدلم. خیلی زیاد.
مژگان
26 مرداد 91 14:07
عجب صبری خدا دارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامی سمیرا
26 مرداد 91 14:25
عزیزمممممممممممم تو چقدر نازی برای همیشه دوستت دارم و الینای عزیزم هیچ وقت یادم نمیری مامان الینا دیگه ادامه نده خیلی سخته.به نبودش باید عادت کنی اون جاش خیلی خوبه و درهای بهشتو باز گذاشته برای تو الینا رو دادی بجاش بهشتو خریدی مبارکه خونه جدید تون
مامی سمیرا
26 مرداد 91 14:31
مامان الینا جونمبیا با هم دوست بشیم من خیلی دوستت دارم و عاشق صبرت شدم من یه دوستی دارم که دختر گلشو تو 8ماهگی از دست داد و بلافاصله یه دوره کلومفین مصرف کرد و باردار شد و الان 2تا پسر گل داره اینم وبلاگش ronikaman.blogfa.com ایشا... بازم باردار بشی بزودی و دردت رو تسکین بده من لینکت کردم
الهه مامان رادین
26 مرداد 91 16:02
خدا صبرت بده عزیزم.....خییلی وقتا حکمت کارهاشو نمیفهمیم و این سخت میکنه غم هامونو.....خدا صبرت بده عزیززززم


مرسی الهه جون
.............
26 مرداد 91 17:08
وای خدایا مگه میشه بخدا دارم دق میکنم نمیدونم چی بگم فقط خدا صبرت بده همین
مامان لنا
26 مرداد 91 18:22
خدای مهربون،خدای بزرگ عیدی مامان الینا رو یادت نره یه فرشته مهربون میخواد . خدا خیلی بزرگه با امدن الینا فرشته کوچولو دل همه ما شاد میشه

مرسی عزیزم
خاله باران
27 مرداد 91 2:36
marjan
27 مرداد 91 21:31
عکس پست پایینو که میبینم دلم ضعف میره برای رنگ چشمات دخترکوچولو......
امیدوارم خدا برای مامان بابات بهترینارو بخواد
راستی مامان الینا ازتون خواسته بودم کد آهنگتونوبرا بذارین...لطفا"
خودم هرچی تو سایته گشتم پیداش نکردم
لطف میکنین برام بذارین تووبم؟؟؟؟من منتظرم

عزیزم وبت برام باز نمیشه ،چطوری کدشو بزارم ؟اینجا هم میزارم به صورت آهنگ اجرا میکنه !
مامانی
28 مرداد 91 8:50
تنها جایی که نمی تونم نظر بزارم
نایسل جون
28 مرداد 91 17:09
عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده
مامانی چشم به راه
28 مرداد 91 17:31
عیدت مبارک عزیزم...الهی که خداتو پایان ماه مبارک وتوعید مسلمونا یه فرشته خوشگل عین الینا بهت عیدی بده.الهی امین
کسی که ارزو دارد پدر شود
31 مرداد 91 22:25
سلام مامان الینا ،خواهر بزرگوارم امروز ازمایش خانمم منفی شد . خیلی دلم گرفته بود . خانمم سایت شما رو نشونم داد . بغضم ترکید . فقط تو خلوت خودم گریه کردم . الینا ........... فرشته بهشتی ...... ان شاء...خدا عوضشو بهتون بده آمین