الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

دعا

1391/5/10 13:26
نویسنده : مامان
1,882 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا به راستی آمرزشت امیدبخش تر از کردار من است

وبه راستی رحمتت وسیع تر از پندار من،

بارخدایا اگر گناهم نزدت بزرگ باشد گذشتت بزرگ تر است از گناه من

خداوندا اگر نالایقم رسم رحمت تو آن است که مرا فرا گیرد

زیرا که آن فرا گرفته است همه چیز را به مهربانیت ای مهربانترین مهربانان

خدایا به رحمت وسیعت ؛به گذشت بزرگت ؛به مهربانی بیکرانت 

                                                                                                    دعایم را اجابت کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان سبحان جون
10 مرداد 91 14:02
وبتون خوشمله یه سری هم به ما بزنید ستاره زندگی من هم منتظر شماست
فرزانه
10 مرداد 91 14:23
ان شاالله تو این ماه مبارک به همه خواسته هاتون برسید لحظه هایتان پر از ارامش
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 14:23
انشاالله حاجت روا باشی عزیزم انشاالله بهترین ها نصیبت شود.
ماندانا
10 مرداد 91 14:43
سلام دوست من، من امروز وبلاگ الينا رو ديدم واقعا" نمي دونم بايد چي بگم الينا واقعا
" رفته پيش خدا آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



عزیزم علتش رو تو وب نوشتم .ممنون به من سرزدی
هانیه ق
10 مرداد 91 15:48
خونمون خالیه از تو
رفتی تو واسه همیشه
رفتی و نبودت تو
هنوز باورم نمیشه
اون اتاق ساده کم بود
جای تو باغ بهشته
بر زد از زمین خاکی
یه فرشته...یه فرشته.....


خیلی قشنگه
توفیقی
10 مرداد 91 19:41
سلام
مناجات بسیار زیبایی بود
الهی که هر حاجت خیری داری خدا براورده اش کنه.
برایتان هر چه خوبیست صمیمانه دعا میکنم.


ممنون به من سرزدید
مامان ساینا
10 مرداد 91 19:54
خدایا چرا نمی گویم.
می دانم استجابت دعاهایمان با توست.
آن کن که به صلاحم می دانی.
باور دارم آنچه تو می دهی یا نمی دهی بهترین است.
دوستت دارم


منم دوستت دارم دوست خوبم
نایسل خانم
10 مرداد 91 22:43
سلام دختری خوبی؟؟؟
کجاییی دلم برات تنگ شده ظهری موبایلمممم شارز تموم کرددد ببخشیدددد


خواهش دوستم ،اوممممممممممممدم
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 23:50
وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چه میخواهد ببارد!(لحظه هایت ارام)

خیلی جمله قشنگیه ،مرسی
مامان ایلیا
11 مرداد 91 1:04
بازم سلام دیروز تا امروز شاید سه چهار بار وبلاگتون رو خوندم امروزم همش به یادتون بودم دوست عزیزم من این حس رو تا حالا تجربه نکردم ولی احساس نزدیکی عجیبی باهاتون می کنم منم با شما موافقم هیچی مثل دعا و صحبت با خدای مهربون آروم دردمون نیست دوستتون دارم


مرسی عزیزم
سما
11 مرداد 91 4:42
سلام مامان الينا
عزيزم مطمئن باش الان الينا داره تو بهشت با فرشته ها بازي ميكنه و دلش نمياد تو ناراحت و غصه دار باشي
اون جاش بهشته
چه جايي بهتر از بهشت
عزيزم مطمئن باش


میدونم عزیزم اما گاهی دلتنگی زیاد فکرمو خراب میکنه.ممنون
مامانی درسا
11 مرداد 91 11:55
انشاالله خدا صدای مهربونتو با دلی شکسته میشنوه ..... و اجابت میکنه دعاتو همونطور که دعای منو اجابت کرد عزیزم ........ قربونت برم از نوشته هات کمی بوی آرامش میاد و من ازصمیم قلبم برات خوشحال دوست دارم به آرامش برسی ....... بقیه شو بسپار به خدا ......


برام دعا کن ؛ممنونم دوستم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 مرداد 91 16:53
ممنون عزیزم که به ماسرزدی .واقعاخوشحال شدم .ازدیروزحاله خوبی ندارم باورت میشه تندتندبغض میکنم ؟ اگه بگی آرومی راحت میشم . برات خیلی دعاکردم وازش خواستم الینای پاک ونازو توی یه فرصت خوب دوباره برات تداعی کنه. من فکرمیکنم خیلی قوی و بزرگ دلی بایدبه خودت افتخارکنی . مامانی جون الیناخوشحاله پس توهم خیلی مواظب خودت باش تااون خوشحالترباشه.
مامان امیر مهدی
11 مرداد 91 23:06
خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود...تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد...با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت...تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد...وقتی همه پشت کردند اغوش میگشاید...وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود...وتنها سلطانی است که دلش با بخشیدن ارام میگیرد.خدا را برایت ارزو دارم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 مرداد 91 2:18
پروردگارا به من آرامش ده تابپذیرم آنچه که نمیتوانم تغییردهم . دلیری ده تاتغییردهم آنچه میتوانم تغییردهم . بینش ده تاتفاوت این دورابدانم ممنون که اومدی عزیزم .دوست دارم
الهه مامان روشا جون
12 مرداد 91 13:52
عزیزم مطمئنا خدا صداتو میشنوه و بهتر از هر کسی میدونه چی به صلاحته. و حتما بهترینها رو بهت میده. خدایا آن ده که آن به. خیلی دلم واست تنگ شده هر وقت میام نی نی گپ نیستی.ایشالا هر جا هستی خوب و خوش باشی.
ترنم
12 مرداد 91 15:47
سلام عزیزم چطوری خانومی نبینم غصه بخوریا گلم ،الینا یه خوشکلم تو بهترین جایه آسموناست سالم و سر حال پس خوشحال باش عزیزم هر وقت تونستی بیا تو نی نی گپ تا با هم صحبت کنیم
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:58
سلام عزیزم خوبی اینقدر دلم برات تنگ میشه که نگو دیروز اس دادی ببخشید جواب ندادم آخه خیی درگیر بودم گفتم شاید ازم ناراحت چی چرا عزیزمم واسه حامله نیستی ناراحتی خوشگلم؟؟؟ خدا بزرگه ممئنطئنم بیخیال جیگرممم راستی خوشگله شوشوت چه کار خوبی کرده تا آبان شارز کرده راحت شدی عزیز دلممم دوست دارم همیشه به فکرمی یه عالم بوسسسسسسسسسسس واسه خواهری خودممم
مامان فاطمه حسنا
13 مرداد 91 9:27
سلام. مثل همیشه به یادتونم، اما نیستم که سر بزنم. امروز اومدم تمام مطالبو خوندم و مثل همیشه اشک ریختم. آرزو می کنم خدا به شما صبر بده و یه فرشته دیگه که برای همیشه زمینی بمونه
جوجه نارنجی ما
14 مرداد 91 0:49
عزیز دلمممممممممممممممممممم واقعا متاثر شدم به خواست خدا انشالا الینای دوباره به زندگیتون برگرده نمیدونم چی بگم اشکهام بهم مهلت نمیده فقط از خداوند بذاتون خوشبختی و ارامش کنار همسر عزیزتون رو میخوام.الینای عزیزم تو بهشت همبازی فرشته هاست شک نکن .بوسسسسسسسس
زهرا، هم اشک تو!
14 مرداد 91 1:14
گاهی اوقات خدا درهارو میبنده وپنجره هارو هم قفل میزنه ، زیباست اگر فکر کنی بیرون طوفان میاد و خدا میخواد از تو در مقابل طوفان محافت کنه....... هر روز نوشته هاتو میخونم عزیزم دوستت دارم
مامان مهبد كوچولو
14 مرداد 91 8:58
سلام دوست گلم . خوبي عزيزم ؟ احساس ميكنم خدا داره از آرامش توي وجودت ميدمه و من خيلي خيلي خوشحالم . انشا الله كه حاجتت هر چه زودتر روا ميشه . دوستت دارم عزيزم .
مامان سویل
14 مرداد 91 12:34
سلام عزیزم خوبی؟ امیدوارم خدا یه ناز گل دیگه برات بده تا خاطرات این فرشته یادت بره من خیلی اومدم تو وب الینا جون ولی نمودونم چرا هیچ وقت نتونستم برات تسلیتی بنویسم اخه همش فکر کردم درد ت رو تازه میکنم به هر حال عزیزم سعی نکن با این خاطرات روحشو اذیت کنی و خودتم ناراحت. به هر حال عزیزم ماهم مامانیم درکت میکنیم
نایسل جون
16 مرداد 91 14:36
خوبی عزیز دلممممممم چه خبراااا خصوصی تو خوندم اون که ناراحتی نداره بسپرش به خدا فدات شمممم ببخشید این روزا خیلی نمیام دلم تنگیده ولی اصالا نمیدونم چرا حوصله ندارم همش سرم درد میکنه دیشب حال علیرضا بد بود