الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

يادش بخير

1391/4/28 0:07
نویسنده : مامان
2,874 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عاشق كتاب خوندن بود ؛يادش بخير ماماني عين بچه هاي دو،سه ساله چنان با دقت كتاب ميخوندي وبلند آواز ميدادي كه دلم برات ضعف ميرفت؛يادش بخير ماماني ...

چمدانت را بسته اي.....

اماخوب ميداني اين روزها هواي دلم باز نميشود !! چقدر آرزوهايم رنگ پاييز گرفته اند ...
خسته ام از بس قطار خيالت مرا مي كشاند ، به جايي كه هرگز قرارمان نبود ، امشب با ترس زير پايت نشسته ام ... نكند فردا جاده زير پايم را خالي كند !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فرزانه
28 تیر 91 0:18
خانمی الینا جون الان تو بهشته و خوشحاله تو هم باید شکر گزار خدا باشی که الینا رو از درد کشیدن نجات داد تو باید محکم باشی و به همسرت دلداری بدی اون مرد همه ی غصه هاشو تو خودش می ریزه تو باید به فکر اونم باشی ان شا الله خدا یه نی نی بهتون میده که حتما روح الینا جون تو وجودشه شک نکن
حنانه
28 تیر 91 3:10
خدایا آرامش و صبر بده به این عزیز
مامان ساینا
28 تیر 91 9:31
آخه چقدر خاله تو شیرینی. مامانت حق داره به خدا. ببین چه خوبه تند تند می یاد اینجا و یادت می کنه. تو هم برو به خوابش. برو کنار گوشش قهقهه کن. تو چشماش نگاه کن و بهش لبخند بزن. نذار اشک تو چشماش و بغض تو گلوش باشه. راستی ببوسش. زیاد. دستاشو. گونه هاشو. اونقدر خوبه دستای مامانو ببوسی که نگووووو. اینطوری بهش بگو چقدر دوستش داری. می دونم تو هم خیلی مامانو دوست داری. البته تو دلت تنگ نمی شه چون همیشه کنارشی ومی بینیش. دوستت دارم خاله جون خیلی.
الهه مامان روشا جون
28 تیر 91 17:42
وای الینای عزیزم.باور بعضی چیزا خیلی سخته .بعضی وقا فکر کردن بهشونم سخته چه برسه به اینکه قبولشون کنیم.ولی نه میشه قسمت رو عوض کرد نه میشه از حکم خدا سوالی پرسید. انقدر الینای بهشتی کتاب رو قشنگ دستش گرفته و انقدر با دقت داره بهش نگاه میکنه که اگر نمیدونستم دیگه پیشمن نیست واسش آرزو میکردم ایشالا روزی بشه کتابای دانشگاهت رو با این دقت بخونی. ولی از نظر من اون زنده است روحش با ماست.خاطراتش زنده است .عکساش هستن.یاد و نامش هست.ولی جسمش تو دنیای ما نیست.ایشالا از همه لحاظ تو دنیای خودش به بهترین و عالی ترین مقام ها و درجات برسه.
نایسل
28 تیر 91 21:10
الهی فداش بشم من....

خدانكنه گلم
نایسل
28 تیر 91 21:10
عزیزمم تو یه فرشته ای مثه الینا خوبه تو روی زمین هستی وقتی باهت حرف میزنم خیلی آروم میشم دوست د ارم خیلی مهربون خیلی
فاطمه (مامان آیلین)
28 تیر 91 21:42
بازم یه پست جدید ..بازم دلم آتیش گرفت ....چه جوری بهت بگم صبور باش آخه چه جوری میشه صبور بود ..خدایا بزرگیتو شکر ..آخه چرا اینجوری میشه ؟ ...بازم من قاطی کردم
راستی با اجازت من لینکتون کردم .


خوشحال شدم عزيزم؛تو رو خدا ناراحت نشو
نایسل
28 تیر 91 21:42
سلام عزیز دلم ... بت تو نی نی گپ پیام دادم
نایسل
28 تیر 91 22:06
http://www.hawzah.net/FA/questionview.html?QuestionID=7346 بیا گلم
ساحل
28 تیر 91 22:17
گریه............. بمیرم برای دلت عزیزم
مامانی درسا
31 تیر 91 1:54
سلام عزیزم رمضان ماه مهمونی خدا بر شما و همسری مبارک انشاالله که از هر نظر براتون ماه پر برکتی میشه .....
مامان مهبد كوچولو
31 تیر 91 8:43
سلام عزيزم . اين روزها چطوري ؟ خيلي دوستون دارم ها .....

مرسي گلم .ممنون به يادمي
یاسمین مامان سورنا
2 مرداد 91 1:36
جیگر کتاب خوندنش برم من دخملیه باهوش
بهتری عزیزم؟
امیدوارم هرچه زودتر بهتر شی
خیلی سخته ولی اینقدر بی تابی نکن عزیز دلم من هر روز به یادتم و واقعا برات ناراحتم
از خدا برات صبر می خوام
می تونی رو دوستیه من حساب کنی حتی اگه شده حداقل تو این دنیای مجازی
مراقب خودت باش

مرسی که به یادمی