الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

خدای من

1391/4/21 0:05
نویسنده : مامان
2,296 بازدید
اشتراک گذاری

   دیوارهای خالی اتاقم را
   از تصویرهای خیالی او پر میکنم   
   خدای من زیباست                                                                 
   خدای من رنگین کمان خوشبختیست             
   که پشت هر گریه انعکاسش را
   روی سقف اتاق می بینم
   من هیچ  ،
                                                       با زبان کهنه صدایش نکرده ام
                                                       و نه لای بقچه پیچ سجاده رهایش...

امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک 

در "تو"

خلاصه کرده ام

ای کاش می شد

یک بار

تنها همین یک بار

تکرار می شدی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان الينا
13 تیر 91 11:25
سلام اسم دختر من هم اليناست .خوشحال مي شوم لينكتون باشم.
سالومه
13 تیر 91 12:52
عزیزم امیدوارم خدا بانور لطفش دلت و اروم و گرم کنه جایگاه دخترک بهشته ایشالله اونجا منتظره تا وقتی شما برید اونجا بگه من بدون مامان بابای خوبم نمیرم بهشت
مامان مهبد كوچولو
13 تیر 91 12:58
پس همه ي اينا كه ميگي ( خدا هم طاقت درد كشيدنشو نداشت ) برايت بهترين مسكن و آرامبخشه . اميدوارم كه خدا كمكت كنه .
فاطمه (مامان آیلین)
13 تیر 91 14:52
هر موقع میآم اینجا اندوهی رو حس میکنم که هیچ پایانی نداره فقط از خدا میخوام بهت کمک کنه به این غم عادت کنی .
مامان پریا
13 تیر 91 16:59
سلام خانمی امیدوارم حالت بهتر شده باشه من تصادفی اومدم بهت سر زدم و وقتی این همه درد شما را خوندم خیلی ناراحت شدم هیچ کدوم از کارای خدا بی حکمت نیست ایشاا... خدا یه گل دیگه تو اغوشت میذاره عزیز دلم میدونم نمیتونی فراموش کنی ولی ایشاا.. که سنگینی غمش را کمتر حس کنی دوست دارم
مامان ساینا
13 تیر 91 19:12
سلام عزیزم اون فرشته تکرار نشدنیه. فرشته ها که تکرار نمی شن. اون کنارته. خداوند از روح خود در انسان دمید و گفت من از رگ گردن به شما نزدیکترم. الینای عزیزت به خدا پیوست. او از خدا بود که حالا از رگ گردن به تو نزدیکتره. حتی خدا هم طاقت دیدن رنج فرشته اش رو نداشت. آروم باش و خدا رو صدا کن. خداوند بهترین نگاهبان فرشته توست.
مامان کوروش
13 تیر 91 22:54
عزیزم صفحه ات رو باز می کنم ولی نمی دونم چی باید بهت بگم که یه کم اروم شی از خداوند برات صبر ارزو می کنم
مامان آمیتیس
14 تیر 91 5:45
دلم بدجوری گرفت... اشکام سرازیر شده.... بخدا نمیدونم چی بگم....
مامان فاطمه حسنا
14 تیر 91 21:34
اینجا شده پاتوق هر روزی که پای اینترنت می شینم. دیگه حتی وقت نمی کنم وبلاگ دخترمو آپ کنم. خدایا ... منم عاشق این الینا کوچولو شدم و درد دل های مادرش
یاسمین مامان سورنا
18 تیر 91 18:20
تو رهسپار می شوی به سوی عشق و من،کنار پنجره،در آرزوی یک نگاه آه می کشم تو از دیار من چه شادمانه کوچ می کنی و چشم های بی قرار من به غربت همیشگی هنوز خیره مانده اند