الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

بهترین تجربه ی عمر

1391/3/28 12:49
نویسنده : مامان
3,018 بازدید
اشتراک گذاری

امسال روز مادر و روز پدر واسه من وبابا بدون تو خیلی سخت گذشت،کاش روز مادر دستای کوچیکتو غرق بوسه میکردم و واسه بودنت خدای خوبم رو هزاربار سجده می کردم اما خدای مهربون تو رو برد پیش خودش چون ازما بیشتر دوستت داشت.بازم سجده شکر میکنم چون میدونم جات بهشته گلم...

تو این شب های تو در تو . خداحافظ گل شب بو

هنوز آوار تنهایی داره می باره از هر سو

خداحافظ گل مریم .گل مظلوم پر دردم

نشد با این تن زخمی به آغوش تو برگردم

نشد تا بغض چشماتو به خواب قصه بسپارم

از این فصل سکوت و شب غم بارونو بردارم

نمی دونی چه دلتنگم از این خواب زمستونی

تو که بیدار بیداری بگو از شب چی می دونی

تو این رویای سر دم گم .خداحافظ گل گندم

.....................

......

دختر خوبم ،فرشته مامان ،7ماه بودنت بهترین تجربه زندگیم بود.قشنگترین احساس دنیا رو داشتم،ممنون که اومدی و منم تونستم احساس مادربودن رو تجربه کنم.میدونم جای تو اینجا نبود،اما اومدن کوتاهت یه نعمت بود...

عزیزم خوشحالم که اومدی؛خوشحالم که جای خوبی پیدا کردی؛نگاه به چشمام نکن،از دل تنگم گله داره واسه اینکه پر اشکه اما واسه تو خوشحالم چون دردوعذابت رو طاقتم نمیومد.تو گل بودیو لیاقتت بهشت بود.خوش به حالت عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نایسل
20 خرداد 91 19:32
عزیز دلم خدا بهت صبر بده شاید بتونم یه ذره از حس توروداشته باشم اما نه خیلی واقعا اون آسمونی بوده جاش پیش خدا امنه
مامان بنیتا
20 خرداد 91 19:36
سلام نمیدونم چی باید بگم من تازه وبلاگتونو دیدم خیلی ناراحت شدم خیلی امیدوارم حالتون خوب باشه
نایسل
21 خرداد 91 2:30
قربونت برم من من وقتی میام وب دختر تو اینقدر غصه تورو میخورم از خودم یادم میره میگم وای خدا بهش صبر بده خودمو نمیتونم ججای دلت بزارم نمیدونم چی بگمبهت واقعا نمیدونم چی دوست داری بشنوی تا اروم شی قربونت برم
ضحی
21 خرداد 91 11:06
سلام منم دختر کوچولومو از دست دادم دختر من یک شبانه روز توی این دنیا بود یک نفر بهم گفت ای کاش اصلا حامله نمیشدی اما من دلم نمییاد بگم کاش هیچ وقت این بچه بوجود نمی امد رفتنش خیلی برا م سخته ولی حسرتشو نمی خورم چون میدونم اونی که خدا مقدر کرده بهترینه اون بچه ازبین نرفته ویک روز به هم خواهیم رسید
حنانه
22 خرداد 91 0:21
سلامـ مامان الینا بهترین؟ دوستون دارم
نایسل
22 خرداد 91 23:19
عزیز دلم میدونم خیلی سخته اما خب پس همسرت چی همه می اومدن به من میگفت یه نی نی دیگه اما میدونم این حرفو اگه بهت بگم ایقدردلت میگره که حد نداره چون اون بچه برای ما همه کس و همه چیزه ولی خب میدونی تو به عشق همسرت زندگی کن اون از اون بالا دلش میخواد تو یه مامان خشوحال باشی اینجوری اذیت میشه همون ور یکه تو از درد کشیدن اون اذیت میشدی اونم از ناراحتی تو غصه میخوره اون الان حالش خوبه خوبه خیلی هم خوشحاله غرق نوره توهم به این فکرکن چه جوری زندگی خودتو همسرت رو بهشت کنی من دوست دارم گلم خیلیییییییییییییی ببخشیدخیلیی حرف زدم
فرشته ام "امیرحسین"
23 خرداد 91 22:15
سلام مامان و بابای الینا از اینکه دختر نازتون رو از دست دادید به شدت ناراحت شدم نمیدونم چی بگم وقتی ما که الینای عزیز رو ندیدیم اینقدر دلمون گرفت بمیرم برای دل شما .نمیخوام ناراحتتون کنم خیلی بهتون تسلیت میگم خدا بهتون صبر بده . خدای مهربون حتما بهترین ها رو برای شما و الینای عزیز در نظر گرفته به اون پناه میبریم.
مام پارسا
24 خرداد 91 3:11
سلام خانوم گل. من تازه وبلاگت رو دیدم ولی تمام پستها رو خوندم تا باورم بشه اون کوچولوی نازی که عکسش رو دارم می بینم رفته بهشت ولی هنوز تو شوکم باور کن تمام پست ها رو خوندم تا سر در بیارم ولی باورم نشد خیلی سخته می دونم که هیچ حرف و هیچ چیزی نمی تونه آرومت کنه. آخه مگه میشه کسی که این همه بهش دل بستی و جونت به جونش بند بود رو دیگه نبینی ولی هر چی مقدر باشه همون میشه.خوشحالم که انقدر قوی و با ایمان هستی و تونستی با این قضیه کنار بیای. ایشالله خدا بهتون صبر بده گلم ببخشید که زیاد حرف زدم
مامان امیرناز
24 خرداد 91 9:57
سلام عزیز دلم وقتی یه مادری عمق درد یه مادر و خوب می فهمی با خوندن وبلاگت دلم به درد اومد جز ارزوی صبر نمی تونم چیزی بگم امیدوارم خدا به زودی دلن دردمندت و شاد کنه پیش ما بیا
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
25 خرداد 91 10:28
..... نمي دونم چي بگم.... كوچكتر از اون چيزي هستم كه بخوام بهت دلداري بدم... فقط براي آرامش دلت دعا ميكنم و به اين همه خشوع و خضوعت حسرت ميبرم... يا خدا
مریم--------❤
29 خرداد 91 15:03
خدا صبرتون بده
مامان محمد
30 خرداد 91 0:03
خدایا ازت درخواست میکنم که دل پر درد این مادر و پدر گرامی رو تسکین بدی و یه آرامش همراه با صبر رو نصیبشون کنی،خدایا تو خیلی خوب و بزرگی به این بزرگیت قسم که پناهگاه این پدر و مادر دلسوخته باشی میدونم که کودک زیبای این مادر پیش تو در جایگاه خوبیه ولی این پدر و مادر دل شکسته کسی رو غیر از تو ندارن پس تنهاشون نزار و لحظه هاشون رو پر از شادی و نشاط کن آمین یا رب العالمین سلام عزیزم من تازه به وبلاگت اومدم واقعا برات متاسفم خیلی دلم گرفت میدونم که چه دردی داره از دست دادن فرزند فقط میتونم براتون آرزوی شادی در روزهای آینده بکنم من رو شریک غمت بدون،به خدا پناه ببر و تمام غصه هاتو پیش خدا ببر چون فقط خداست که خریدار غصه هاته،خیلی دوستت دارم گلم
مریم (مامان آرینا)
30 خرداد 91 2:47
مامانی عزیز من غروب29خرداد وبلاگت رو دیدم والان ساعت2:30صبح 30خرداده ومن خوابم نمیبره واز فکرت بیرون نمیام واصلا حالم خوب نیستو نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم،عزیز دلم این دختر قشنگت هیچوقت تنهات نمیذاره اینجا دکترا نتونستن خوبش کنن رفت پیش خدا،خدا خوبش میکنه زودی دوباره میاد تو دلت عزیزم،من برات بمیرم غصه نخور به خدا زود میاد پیشت.
فاطمه (مامان آیلین)
7 تیر 91 1:34
تو چه جوری اشکت بند بیاد عزیزم وقتی من غریبه وبتو دیدم ..عکسای قشنگش ... دارم میمیرم از گریه
مائده
11 تیر 91 19:56
الينا جون خوشبحالت رفتي بهشت ما آدما كه انقدر عمر ميكنيم و انقدر هم گناه از كجا معلوم بريم بهشت؟بووووووووس
مامان مهبد كوچولو
13 تیر 91 11:03
سلام عزيزم . من امروز بصورت اتفاقي وبلاگ الينا رو باز كردم و تا عكسش رو ديدم دلم خواست كه پستهاي ديگشو بخونم . تا اينكه متوجه شدم گل دخترت رفته پيش خدا . خدا بهت صبر بده . من نميتونم خوب دركت كنم ولي ميتونم براي دل داغ ديده ات دعا كنم . به اميد اينكه بقيه ي زندگيت سرشار از شيريني و شادي باشه و بدون الينا يه گوشه ي بهشت داره ميخنده و بازي ميكنه اونم با فرشته ها . صبببببببببببببببببببببببببر برايت آرزومندم