الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

الینا دختر دوست داشتنی من

الینا خانومی و عید 91

1391/5/16 1:57
نویسنده : مامان
4,774 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای بیرون شهر دخترم...

اینم از هدیه هایی که دخترم روز عید گرفت

عکس در ادامه مطلب...

 


ازطرف بابامحمد عزیز

                  

ازطرف عمه جونای مهربون

                 

ازطرف مامان جون من وبابایی

 

 

 

 

 

ازطرف دایی جون

وکلی عیدی از طرف بابای من و بابا که قراره باهاشون یه هدیه عالی واسه الینا جونم بخرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
26 فروردین 91 17:16
ماشالله چه خانمی شده. مبارک.
یاسمین مامان سورنا
27 فروردین 91 19:42
چه عیدی های خشگلی الینا جون مبارکت باشه هم عیدی ها هم سال نو عزیزم ایشالا سال خوبی باشه براتون
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 19:44
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. راستی چون دو تا نی نی با اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید رادین مامان نگین عکس ها رو هم تو صفحه 5 همون وب می تونید ببینید عکس من هم اگه از اخر حساب کنید ششمین عکس هستش می بوسمتون این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
عمه مرضی
3 اردیبهشت 91 11:42
ای کاش دستهایم می شکست وچشمانم کور می شد که جایی برای نوشتن این جملات نمی ماند باآمدنت تک تک مارا شاد کردی و با رفتنت تمام غمهای عالم را بردوش ما گذاشتی وای کاش ...تو برای ما خش قدم بودی .تو نازنین ما بودی آخر چرا ...غم از دست دادن تو تمام وجودم را سوزاند ولی یادت وخاطره ات همیشه همراه ما است
مامان فاطمه گلی
29 خرداد 91 11:44
تورو خدا این راسته ؟یکی به من بگه این راسته؟ چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ فکر کنم اشتباه شده